تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

ادارات پرمصرف برق تهران به مراجع نظارتی و مردم معرفی می‌شوند

ادارات پرمصرف برق تهران به مراجع نظارتی و مردم معرفی می‌شوند شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: ادارات و سازمان هایی که ساعات کاری و قوانین مرتبط با صرفه جویی در مصرف برق را رعایت نکنند به استانداری تهران، مراجع نظارتی بالادست و عموم، معرفی خواهند شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۶ - ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 16
کد خبر: ۲۴۵۶۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛  شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در ارتباط با لزوم مدیریت مصرف برق توسط سازمان‌ها و نهادهای پرمصرف در فصل گرم اطلاعیه‌ای صادر کرد.

 

در متن این اطلاعیه آمده است: "به اطلاع تمامی دستگاه های اجرایی، نهادها و موسسات عمومی غیردولتی، دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی، بانک ها و شهرداری ها می رساند تمامی دستگاه های مزبور مطابق با بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور و در راستای تصویب نامه هیات وزیران، موظف به رعایت ساعات کاری از ساعت 6 تا 13، خاموش کردن سامانه های سرمایشی از ساعت 12 ظهر و کاهش 30 درصدی مصرف برق در ساعات کاری و 60 درصدی در ساعات غیرکاری هستند.

 

همچنین بر اساس ابلاغ استانداری تهران، دستگاه های اشاره شده موظفند برق مورد نیاز خود را در ساعات اوج مصرف با استفاده مولدهای برق اضطراری تامین کنند.

 

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ ضمن قدردانی از اداراتی که همکاری مناسبی در زمینه مدیریت مصرف برق داشته اند اعلام می دارد این شرکت در راستای اطمینان از پایداری شبکه توزیع برق پایتخت و حفظ آرامش و آسایش هموطنان، به صورت لحظه ای مصرف برق و نحوه عملکرد تمامی ادارات پایتخت را تحت نظر دارد و در صورتی که ادارات، اقدام به اجرای مصوبات و بخشنامه های ابلاغی در حوزه مدیریت مصرف برق نکنند علاوه بر قطع برق و معرفی به استانداری تهران و سایر مراجع نظارتی بالادست، در صورت تکرار، به عموم نیز معرفی خواهند شد."/ تسنیم

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار